Právě probíhá mezihra
Od 23.03.2020 - 20:00 do 05.04.2020 - 20:00
Do konce věku zbývá 5 dní 19 hodin 3 minuty
Žebříček TOP 10 zemí
1.sLeČinkA Olympia :-*(#3182) - Remor
2.200(#199) - pLaYa Veliký
3.vis co(#768) - nexux
4.Raj(#691) - Mikl.VI
5.Dark Lord master killer(#765) - koza
6.Nakažený pacient(#73) - Lord Rechleek
7.Easy target,feelin this?(#1802) - Mrkvička777
8.Karaz-a-Karak(#611) - Reich Graf
9.yenkEE(#692) - Mikl.VI
10.Air....(#9696) - kill666
Žebříček TOP 10 aliancí
1.AcrossIdealistic Organization12
2.AMVykon spravedlnosti12
3.N-N-NNečum, Nebreč, Neotravuj12
4.PaToPaToLoGiE12
5.CRYME A RIVER12
6.COVID...COVID-202012
7.AB9
8.CoV2CoVid211
9.DpNDuchna pre Nováčíkov12
10.DEJAVUThe Show Must Go On8
webgame info

Webgame noviny

Představení změn 137. věku

Vydáno 13.01.2020 21:02
Přečteno: 448x

autorem článku je Erethil II. (#229982)
____________________________________________


Zdravíme hráče v novém věku,

jistě jste si všimli, že byl před pár věky obnoven veteránský tým pod vedením Lorda Biryho, jehož úkolem je pracovat na zpestření a vyvážení hry. Jejich snažení přineslo ovoce a my se tak můžeme tento věk těšit z několika herních novinek. Než si je podrobněji rozebereme, pojďme se zeptat na pár otázek samotného Lorda Biryho.

Ahoj Biry, jak jsi se vlastně dostal k vedeni veteránského týmu?
Byl jsem při vytváření týmu osloven Wimpem, který dával dohromady členy z bývalých veteránů a stal se tedy nejprve jen “řadovým” veteránem. Časem se však ukázalo, že každý tým musí mít velitele a u veteránů to platí dvojnásob. Nejde o presonální záležitosti, kolegové jsou skvělí a makají co jim čas dovolí, ale o dotahování, korigování a popohánění jednotlivých změn. Ta představa se mi zamlouvala, dostal jsem Wimpovu důvěru a funkce byla na světě :-)

Nech čtenáře trochu nakouknout pod pokličku tvoření/schvalování změn... kde se nápady berou, jak se o nich diskutuje, kdo schvaluje atd…?
Nápady začínají v hlavách veteránů a vybraných členů admins, kteří se inspirují zkušenostmi, fórem politiky a různými tipy od hráčů, které posbírali všude možně.
Pro komunikaci a projektové řízení nám slouží externí fórum, které funguje od roku 2006, založené velkým guru steamrollerem. Je tam momentálně necelých 38.000 příspěvků v 3.000 různých vláknech. Opravdu velká studnice informací.

Průběh implementace novinky je následovný: vznikne nápad, který se v nezařazené diskuzi libovolným adminem nadhodí a dále se ladí, diskutuje, oponuje, někdy jde o měsíční handrkovačky. Probírá se nejen smysluplnost samotné novinky, ale snažíme se odhadnout samozřejmě i dopad na ostatní herní aspekty a chod hry jako takové. Když už vše vypadá dořešené, přechází se k hlasování. Co projde hlasováním (momentálně mám na seznamu 13 adminů s právem hlasování) předávám Wimpovi na vývoj, pak probíhá testování a změna je ve hře. Nově se snažíme novinky lépe komunikovat a vnímat reakce hráčů. Když novinka neprojde, ale je nějakým způsobem zajímavá, vracím ji ještě k dořešení.

Máte v rukávu hodně nových nápadů na změny? Je nějaký trend, kterým chcete wg směřovat?
Vždy na začátku věku víme, kterým hlavním tématům se chceme věnovat a co bychom rádi nasadili do věku dalšího. Zatím toho mám dost, plus se vždy něco objeví v průběhu věku… ať už z naší hlavy a nebo přijde nějaký podnět od hráčů. Snažíme se pravidelně pracovat na “balančních změnách”, pod tím si můžeme představit úpravy vlád, bonusů, reagování na (ne)populární strategie apod. Tyto změny jsou důležité pro stávající hráče, ať je ve hře neustálá dynamika a atraktivita. Zde máme nápadů poměrně hodně.

Další kategorií jsou “atraktivní novinky”, tam se dají zařadit třeba alianční pokroky vázané na hodnosti, rozšíření medailí apod. Zde jsme za každý nápad velmi vděční, není je totiž jednoduché vymyslet, když principy samotné hry jsou prostě dobré.

Co se týče vize, každý si přeje, ať WG hraje co nejvíce hráčů... samozřejmě i my. Náš tým stojí nohama na zemi a pracujeme s tím, co je reálné a v našich možnostech. Aktuálně pracujeme na novém responzivním vizuálu, aby hraní na mobilech bylo jednodušší. Jedná se hlavně o vizuální úpravu detailu země, aliance, medailí a jiných klíčových stránek. Uvidíme jak se vše podaří a jak to hráčská komunita přijme.
Momentálně jsem dal podnět se zamyslet nad komunikací s hráči skrze Facebook, uvidíme jak se ujme.

Nezbývá než popřát ať se daří.) A teď už si pojďme trochu detailněji představit aktuálně nasazené novinky.
Úprava EMP rakety
Ze statistik využívání se ukázalo, že EMP raketa byla nejméně používána a většina zemí ji tvořila čistě pro kartičku. Věříme, že zvýšením její účinnosti (zničení 10% technologií a mechů za pouhých 300 bodů výzkumu) ji pro mnohé hráče zatraktivníme a stane se tak plnohodnotnou součástí arzenálu bojových zemí..

Omezení sundavání neúspěšnými útoky
Hledali jsme řešení, jakým způsobem zamezit sundávání top zemí poslední minuty nebo sekundy před koncem věku. Plošné snížení ztrát obránce o 90% také eliminuje kamikaze sundavání, kterého jsme byli všichni již mnohokrát svědky. Takto bude potřeba útoky více plánovat. Expy se kvůli medailím měnit nebudou, ale máme na stole možné posunutí limitů obranných medailí.

Úprava zřízení - Republika
Reagujeme současně s GV (Guerillové války) na aktuálně nadměrný počet hráčů hrajících diktaturu a fundamentalismus. Spolu s vylepšením útočného bonusu a snížení nechuti k válčení s pokrokem fašismus se nabízí jako krásná alternativa ke stylu hraní diktatury. Při častém útočení s krátkou dopřípravou armády spokojenost zůstává pořad vysoká a vzhledem k efektivní produkci továren se tak z republiky stává útočící mašina.

Pasivní aliance
Velké téma současné doby, možná až přehnané. Strategie jako taková nepřináší nic špatného, zásobuje trh, dává možnosti zkusit si zahrát něco jiného, produkuje atraktivní cíle, drží u hry hráče, kteří jí nechtějí již věnovat tolik času apod. Ovšem poslední věky tento druh aliancí vyhrával vcelku bez konkurence a pro některé hráče začal být trnem v oku. Společným prvkem vysoké prestiže byla nadměrná rozloha získaná pomocí dobyvačných útoků mimo vyhlášené války. Některé útoky však kvůli malému útočnému bonusu byly již na hraně ziskovosti. Postih -25% zisku území u pacifismu tuto hranu posouvá v neprospěch pasivek. Efektivita dobývání v posledních dnech věku nebude již tak zajímavá, hráči budou muset počet případných útoků navýšit, s většíma ztráta a větší šancí šlápnutí do vosího hnízda kvůli odvetě.

Alianční pokroky
Největší novinka tohoto věku, která navazuje na zavedení hodnosti aliance. Princip fungování aliančních pokroků zůstává stejný z minulé doby, tedy čím více zemí pokrok v aliancí vlastní, tím je bonus pokroku vyšší (efekt se násobí počtem vynalezení). Pro vynalezení pokroku je nutné splnit dvě podmínky: dosáhnout alianční hodnosti a normální hodnosti země. Cílem se tak stává navýšení kooperace aliance, aby se zvyšovala podpora zisku expů během hraní a pomoc nejslabší zemi týmu pro zisk vyššího bonusu z pokroku každé země.

Museli jsme zároveň sáhnout na Guerillové války, které v původním znění byly velmi silné. Při maximálním efektu se jedná o snížení z +30% produkce vojáku na +20% a z +30% snížení na +20% síly útoku v partyzánských útocích a vniknutí do bunkrů. Zároveň komunismus byl extrémně silný v rozvědce, kdy GV generovaly za každých 1000km2 každé kolo 1 agenta, tuto výhodu jsme zrušili. Od GV si slibujeme konkurence schopnou alternativu k fundamentalistovi. Pokud se hráči zamlouvá tahání přes vojáky, bude velké dilema, které zřízení si zvolit.

Stanovené úrovně pro odemykání pokroků budeme sledovat, jsou nachystané tak, aby byli motivační, rozprostřené do celého věku a samozřejmě hráčům zpestřili klikání.
Díky za čas Biry!
A zároveň díky tobě a celému wg týmu, že se snažíte WG držet při životě.)
Ere
____________________________________________
autorem článku je Erethil II. (#229982)

135. věk - článek druhý - rozhovory

Vydáno 28.11.2019 06:34
Přečteno: 355x

135. věk - rozhovory, medaile, screeny
Ještě vsuvka - kdyby se chtěli vyjádřit ty dvě vojenské medaile z 135, věku, ať se ozvou pod článek nebo poštou :).

Vůbec nepiš(#1397) - Nezajima (#10242)

Úplné vítězství! Při loupeživém útoku na Pošta HellGuard of EDH(#232)[SUX] - santa satan jsme zabrali 1148 km2 a 482 budov. Dále padlo do našich rukou 28$, 955t jídla, 292MWh energie a 32822 technologií. Na... více »

Partnerské weby

Pán hradu - česká online strategie Super online hry zdarma

skok na menu ?


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.       Další informace