Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG
12.05.2005 Oznámení Kage | Z dĹŻvodu vĂ˝padku databázovĂ©ho serveru mezi 3:00 aĹľ 5:15 hod, bylo všem pĹ™idáno 9 ztracenĂ˝ch kol. Kage |
10.05.2005 Novinka ve hře Siringa |
nyni si muzete prejmenovat generala pomoci kliknuti na jeho jmeno, delka jmena je omezena na 30 znaku. Ter Leeloo II |
08.05.2005 Oznámení Siringa |
pracujeme na jejich zpracovani, ale vzhledem k novinkam v tymu toho mame hodne. Omlouvame se za zpozdeni, ktere nastane. Hned jak budou testy zpracovany dame vam vedet. Prosime, abyste nam nepsali kdy testy budou. Dekuji za pochopeni Siringa |
05.05.2005 Oznámení Alpaka | Admin tĂ˝m posilujĂ Spider a Kage. Spider bude novĂ˝ admin, postupnÄ› pĹ™ebere moje práce a já budu jen programovat hru. DalšĂm viceadminem bude programátor Kage. Webgame se tak bude zkvalitĹovat rychleji. |
26.04.2005 Oznámení MaxLamerSt | snazime sa vylepsit konfiguraciu serverov, takze to obcas padne, resp. to naschval zhodime. vopred sa ospravedlnujeme. |
25.04.2005 Novinka ve hře Ter Leeloo II | WebGame nyni nabizi moznost upgradovat Silver User na Gold User. Stejne jako ostatni moznosti se i tato kupuje za body ( 350 ) v WG Bance. |
25.04.2005 Oznámení Altaran | Povedlo se! Prevedli jsme databazi na novy server, takze bude moct byt soucasne online vice lidi. Byl navysen limit kol o 60 (tedy na 140+260) a zustane tak do utery vecer. |
21.04.2005 Oznámení Siringa |
Od dnesniho dne opet spusteny prognozy. |
20.04.2005 Oznámení Ter Leeloo II | Historicky zebricek aktualizovan vysledky minuleho ( 27. ) veku. |
16.04.2005 Oznámení Alpaka | Omlouváme se za dnešnĂ vĂ˝padek 17-19h. |
11.04.2005 Novinka ve hře Alpaka | Novinka: PĹ™i odehránĂ kol v zemi mĹŻĹľe obÄŤas nastat (prĹŻmÄ›rnÄ› kaĹľdĂ˝ch 50 kol) nÄ›jaká pozitivnĂ nebo negativnĂ událost. UvidĂte sami jakĂ©. |
11.04.2005 Novinka ve hře Alpaka |
VĂtáme vás v 28. vÄ›ku ZmÄ›ny v pravidlech do tohoto vÄ›ku Vlády Fundamentalismus - -25% Ĺľoldy všech jednotek Feudalismus - +10% produkce vojákĹŻ nad souÄŤasnĂ˝ stav Technokracie - má stĹ™ednĂ efekt zábavnĂch stĹ™edisek mĂsto nĂzkĂ©ho Demokracie - obrovská nespokojenost s válÄŤenĂm (pokles spokojenosti pĹ™i Ăştoku je o 1/3 vyššĂ) Pokroky VojenskĂ˝ stát - podmĂnkou pro vynalezenĂ uĹľ nenĂ nulovĂ˝ poÄŤet bodĹŻ na utopii LidskĂ˝ genom - poloviÄŤnĂ cena BezpeÄŤnostnĂ senzory - nerušà ostatnĂ bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promĂtnou s poloviÄŤnĂm efektem (napĹ™. zemÄ› s Pacifismem která by mÄ›la 110% spokojenost bude mĂt 105% po ustálenĂ) VyspÄ›lĂ© pokroky mĹŻĹľe zemÄ› udÄ›lat od urÄŤitĂ© prestiĹľe: od 600k prestiĹľe: NukleárnĂ rakety, DruĹľice, Androidi od 1200k prestiĹľe: HraniÄŤnĂ pevnosti, BezpeÄŤnostnĂ senzory, MÄ›sĂÄŤnĂ základna, FĂşznĂ elektrárny OstatnĂ Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu Technologie Rychlost stavby má dvounásobnĂ˝ efekt 1 bodu (vyššà efekt) DaĹ na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jĂdla a energie, 15% u technologiĂ. Zbožà se objevĂ na trhu za jen 3-10 minut. 4 pokroÄŤilĂ© pokroky, kterĂ© vám mĹŻĹľe dát jedinÄ› objevená mimozemská civilizace. JakĂ© to budou se nechte pĹ™ekvapit aĹľ ve hĹ™e. BuÄŹ je dostanete, nebo je uvidĂte v Infiltraci vÄ›deckĂ˝ch center. S prestižà mĂrnÄ› klesajĂ relativnĂ ztráty a jsou vyššà zkušenosti (za kaĹľdĂ˝ 1M prestiĹľe -5% ztrát (maximálnÄ› -25%) a +25% zkušenostĂ). NovĂ© pokroky Protiletecká obrana (K) pĹ™edpoklad: - (jde postavit hned) základnĂ cena: 10000 tech. SĂla zbranĂ efekt: dvojnásobná obrana bunkru proti bombardovánĂ, +20% ztráty neprátelskĂ˝ch stĂhacek ve všech ĂştocĂch, spotĹ™ebuje 2$/km2 za kolo OpevnÄ›nĂ© vojenskĂ© základny (K) pĹ™edpoklad: - základnĂ cena: 4000 tech SĂla zbranĂ efekt: -50% vojenskĂ˝ch základen zniÄŤeno pĹ™i noÄŤnĂm taĹľenĂ a zásahu konvenÄŤnĂ raketou Nejvyššà budova svÄ›ta (K-) pĹ™edpoklad: MezinárodnĂ spolupráce základnĂ cena: 4000000 dolarĹŻ efekt: Nejvyššà budova (výška 500m) svÄ›ta zvedne zemi pĹ™Ăjmy o 30%. Pokud je pĹ™ekonána, stává se z nĂ BĂ˝valá nejvyššà budova svÄ›ta a zvedná pĹ™Ăjmy jen o 10%. KaĹľdá dalšà budova je o 2m vyššà a o 50k$ dražšĂ. Jde postavit vĂcekrát, efekt se nesÄŤĂtá, ale máte bonus za nejvyššà budovu.´ Cenzura (S) pĹ™edpoklad: AntiOSN základnĂ cena: 4000 tech. SĂla rozvÄ›dky efekt: Skryje hodnost a kartiÄŤky s vlastnostmi zemÄ› pĹ™ed ostatnĂmi, +50% obrana proti infiltracĂ, -20% produkce penÄ›z |
08.04.2005 Novinka ve hře Alpaka |
ZmÄ›ny do dalšĂho vÄ›ku, kterĂ˝ zaÄŤĂná v pondÄ›lĂ 12h Mezihra konÄŤĂ v nedÄ›li 22h. V anketÄ› o novince vyhrály dnes novĂ© pokroky. Ty ještÄ› nejsou uzavĹ™eny - budou asi 3 normálnĂ a 3, kterĂ© mĹŻĹľete dostat od UFO. Vlády Fundamentalismus - -25% Ĺľoldy všech jednotek Feudalismus - +10% produkce vojákĹŻ nad souÄŤasnĂ˝ stav Technokracie - má stĹ™ednĂ efekt zábavnĂch stĹ™edisek mĂsto nĂzkĂ©ho Demokracie - obrovská nespokojenost s válÄŤenĂm (pokles spokojenosti pĹ™i Ăştoku je o 1/3 vyššĂ) Pokroky VojenskĂ˝ stát - podmĂnkou pro vynalezenĂ uĹľ nenĂ nulovĂ˝ poÄŤet bodĹŻ na utopii LidskĂ˝ genom - poloviÄŤnĂ cena BezpeÄŤnostnĂ senzory - nerušà ostatnĂ bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promĂtnou s poloviÄŤnĂm efektem (napĹ™. zemÄ› s Pacifismem která by mÄ›la 110% spokojenost bude mĂt 105% po ustálenĂ) VyspÄ›lĂ© pokroky mĹŻĹľe zemÄ› udÄ›lat od urÄŤitĂ© prestiĹľe: od 600k prestiĹľe: NukleárnĂ rakety, DruĹľice, Androidi od 1200k prestiĹľe: HraniÄŤnĂ pevnosti, BezpeÄŤnostnĂ senzory, MÄ›sĂÄŤnĂ základna, FĂşznĂ elektrárny OstatnĂ Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu Technologie Rychlost stavby má dvounásobnĂ˝ efekt 1 bodu (vyššà efekt) DaĹ na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jĂdla a energie, 15% u technologiĂ. Zbožà se objevĂ na trhu za jen 3-10 minut. Toto jsou základnĂ zmÄ›ny pravidel, nÄ›jakĂ© mohou ještÄ› pĹ™ibĂ˝t. ZlepšenĂ programu v komfortu, pĹ™ehlednosti a spolehlivosti nepĂšeme. Z mezihry bohuĹľel nemĹŻĹľeme pouĹľĂt v normálnĂm vÄ›ku VÄ›dce - šlo by s nimi moc jednoduše podvádÄ›t (mul?áci atd.). Nižšà ztráty a vyššà zisky zkušenostĂ na 1 Ăştok na vyššà prestiĹľi se ale trochu promĂtne, ne takhle vĂ˝raznÄ› jako v zemihĹ™e, ale bude to oproti dĹ™ĂvÄ›jšku -5% ztrát (maximálnÄ› -25%) a +25% zkušenostĂ za 1M prestiĹľe. |
08.04.2005 Oznámení Alpaka |
Stránka s anketami - 2. kolo hlasovani o novinku a vysledky ZmÄ›ny do přÚtĂho vÄ›ku budou oznámeny v pátek v 22h. |
07.04.2005 Oznámení Alpaka |
Výsledky anket
Novinka do přÚtĂho vÄ›ku dle vĂ˝bÄ›ru hráčů : -> NovĂ© pokroky 1084 -> Ekologie 1052 StrategickĂ© oblasti 1026 Národy 721 (2 nejlepšà moĹľnosti - NovĂ© pokroky a Ekologie postupujĂ do dalšĂho kola ankety, kde všichni svĂ˝m hlasovánĂm rozhodnou která z novinek bude v přÚtĂm vÄ›ku. PoÄŤet ÄŤlenĹŻ v alianci : -> zachovat 10 ÄŤlenĹŻ na alianci 2599 zvýšit 1270 Hodnost zemÄ› by byla viditelná aĹľ v rozvÄ›dce generálnĂho štábu : -> ukazovat hodnosti v ĹľebĹ™ĂÄŤku 2191 ukazovat hodnosti v infiltraci gen. štábu 1512 PrĹŻzkum: Válek a ĂştokĹŻ jsem mÄ›l poslednĂ vÄ›k aĹľ moc, akorát nebo málo.: akorát 2041 aĹľ moc 970 málo 816 nehrál jsem 40 |
05.04.2005 Oznámení Alpaka |
Máme tu 4 ankety pro hráče, kteřà se chtÄ›jà účastnit rozhodovánĂ o tom, jak bude Webgame vypadat. Ankety jsou následujĂcĂ: 1) Zvýšit poÄŤet ÄŤlenĹŻ v alianci? 2) SkrĂ˝t hodnost do infiltrace generálnĂho štábu? 3) PrĹŻzkum: Máte válek moc nebo málo? 4) Vyberte nová pravidla do dalšĂho vÄ›ku. Stránka s anketami |
04.04.2005 Oznámení Alpaka |
Výsledky 1. části mezihry, minulého věku a předminulého věku: Země: 27. věk mezihra 1. část 27. věk 26. věk Aliance: 27. věk mezihra 1. část 27. věk 26. věk |
03.04.2005 Novinka ve hře Alpaka |
ZaÄŤala druhá mezihra. Mezihra bude pokraÄŤovat druhou polovinou, kdy pĹ™ibudou nová pravidla speciálnÄ› pro tuto mezihru. Rozhodli jsme se mezihru ještÄ› prodlouĹľit, abysme mohli udÄ›lat vÄ›tšà zmÄ›ny a zlepšenĂ ve hĹ™e. NynĂ takĂ© dostanete vy slovo v anketách. Do dalšĂho vÄ›ku takĂ© pĹ™ibyde 1 vÄ›tšà novinka. O tĂ© rozhodnete v anketÄ› od ĂşterĂ˝ do stĹ™edy z 4 moĹľnĂ˝ch variant. ÄŚasovĂ˝ harmonogram: nedÄ›le 3.4. 22h: konec prvnĂ mezihry ("Konjunktura"), zveĹ™ejnÄ›nĂ top 40 zemĂ a aliancĂ dle prestiĹľe. Hned se pokraÄŤuje druhou polovinou mezihry. ZemÄ› se vĹŻbec nemÄ›nĂ, jen pokraÄŤujĂ. Do hry pĹ™icházejĂ vÄ›dci a zaÄŤĂnajĂ platit navĂc pravidla kolem vÄ›dcĹŻ (viz nĂĹľe). nedÄ›le 10.4. 22h: konec druhĂ© části mezihry ("VÄ›dci"). pondÄ›lĂ 11.4. 12h: Začátek 28. vÄ›ku. Bude to klasickĂ˝ vÄ›k o dĂ©lce 6 tĂ˝dnĹŻ. Pravidla mezihry "VÄ›dci" PĹ™Ăchod vÄ›dcĹŻ: Na začátku mezihry pĹ™ijde do hry 2000 vÄ›dcĹŻ. Budou náhodnÄ› rozdÄ›leni do zemĂ, kterĂ© odehrály alespoĹ 600 kol. VÄ›dec se dále narodĂ v zemi kaĹľdĂ˝ch 500-150 kol (dle poÄŤtu laboratoĹ™Ă, poÄŤtu technologiĂ). Efekt vÄ›dcĹŻ: KaĹľdĂ˝ vÄ›dec zvýšà maximálnĂ efekt všech technologiĂ. PrvnĂch 5 vÄ›dcĹŻ kaĹľdĂ˝ +10%, dalšà jen +5%. (PĹ™.: Technologie Obchod má normálnÄ› max efekt 200%, s 3 vÄ›dci bude mĂt 230%, s 10 vÄ›dci 275% efekt). KradenĂ vÄ›dcĹŻ: VÄ›dci jdou ukrást z jinĂ© zemÄ› ĂşspěšnĂ˝m normálnĂm (dobyvaÄŤnĂ˝, loupeĹľivĂ˝, niÄŤĂcĂ) Ăştokem (1-3 vÄ›dci) nebo rozvÄ›dkou starou OperacĂ infiltrovat vÄ›decká centra, která navĂc krade vÄ›dce (nebezpeÄŤnost zvýšena na 4). PĹ™i ukradnutĂ je 25% šance, Ĺľe se vÄ›dec zasebevraĹľdĂ. PoÄŤet vÄ›dcĹŻ v zemi bude vidÄ›t v Infiltraci rozvÄ›dky. Jinak druhá mezihra vycházĂ ze stavu na konci prvnĂ mezihry - stejnĂ© zemÄ›, stejná pravidla jen tato jsou pĹ™idána. bude zajĂmavá podĂvaná. KaĹľdĂ˝ dostává navĂc 3 vstupenky do par?áka. Hraje se o nejprestiĹľnÄ›jšà alianci a zemi. VálÄŤenĂ se zvýšenĂ˝mi zkušenostmi a snĂĹľenĂ˝mi ztrátamy na velkĂ˝ch prestiĹľĂch (a navĂc o vÄ›dce) |
30.03.2005 Oznámení Siringa |
stále upozorĹujeme hráče, aby neklikali na odkazy, kterĂ© neznajĂ. V pĹ™ĂpadÄ› problĂ©mĹŻ, kterĂ© tyto odkazy zpĹŻsobĂ nelze žádat náhrada. Siringa |
26.03.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Pravidla právÄ› probĂhajĂcĂ mezihry Mezihra poběžà od soboty 26.3. 12h do nedÄ›le 3.4. 20h. ZmÄ›ny pravidel pro mezihru: 1/ ZemÄ› budou zaloĹľenĂ© z minulĂ©ho vÄ›ku. ZĹŻstavá název, aliance a spojenectvĂ. Jinak budou zemÄ› restartovány. KaĹľdĂ˝ bude mĂt do začátku 4000km2, 200k prestiĹľe a 150 kol. 2/ Kola se budou ukládat aĹľ do 180+280 a bude 120 kol dennÄ›. 3/ Zdvojnásobena veškerá produkce. 4/ Bonus na zisky zkušenostĂ v bojĂch plynule roste s prestiĹľĂ. +100% kaĹľdĂ˝ch 1M prestiĹľe (napĹ™Ăklad 765k prestiĹľe je +76.5% bonus na zisk zkušenostĂ.) NavĂc za kaĹľdĂ˝ 1M prestiĹľe -10% ztráty jednotek v bojĂch, ale maximálnÄ› -50%. 5/ Máte všechny konstrukÄŤnĂ a technologickĂ© pokroky kromÄ› FĂşznĂch elektráren na začátku mezihry vynalezenĂ©. MalĂ© zmÄ›ny: Robokracie jde udÄ›lat v polovinÄ› mezihry KaĹľdĂ˝ zaÄŤĂna s 50% body na Utopii a s 20% prozkoumanĂ©ho vesmĂru. VojenskĂ˝ stát jde udÄ›lat nehledÄ› na to, kolik máte bodĹŻ na Utopii. Par?áctvĂ takĂ© zĹŻstavajĂ, jen kaĹľdĂ˝ dostal +3 vstupenky. Dvojnásobnou produkcĂ je ovlivnÄ›na i produkce vojákĹŻ dĂky SvatĂ© válce. NovÄ› zaloĹľenĂ© zemÄ› zaÄŤĂnajĂ jako malĂ©. Novinky do dalšĂho vÄ›ku nynĂ ještÄ› dohadujeme. |
<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 nejstarší ->