Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.
Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG
StĂhaÄŤky |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tento článek byl publikován 21:27, 05.04.2009 hráčem Promo16(#297352) ke 53. věku. Byl již přečten 2929x, 43 komentářů, průměrná známka 1.7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VĂ˝voj, bombardovánĂ, taktickĂ˝ nálet - informace ze zákulisĂ. Názory veteránĹŻ a hráčů. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ăšvod
Bombardovánà měst
Ke zmÄ›nÄ› došlo v bĹ™eznu roku 2004. Jednalo se pouze o Ăşpravu poklesu spokojenosti. ZbĂ˝vajĂcĂ parametry zĹŻstaly stejnĂ©.
** PĹ™i ĂştocĂch mimo válku a v rámci PrávÄ› vyhlášenĂ© války niÄŤĂ o 25% budov mĂ©nÄ›. TaktickĂ˝ nálet
efekt: snizovani spokojenost, ovsem nikoliv drasticke, asi neco okolo urovne prodeje drog nebo lehce vice, ohledne obrany proti utoku: at je o neco malo tezsi provest tento utok nez klasicke bombardovani a posledni dodatek: zvysit soucasne narocnost sabotaze stihacek snizit ztraty stihacek pri mechovani (bud pokrokem opevnene vojenske zakladny - ktery zaroven i snizi ztraty zakladen i pri tomto utoku, nebo pokrokem protiletecka obrana, ktery o 20-50% snizi ztraty nasich stihacek pri nepratelskych utocich, at je ten pokrok opravdu uzitecny, k protiletadlovce bych ale doplnil napr. 5% snizeni spokojenosti a snizil to, kolik zere penizku)
Položil jsem dvě otázky hráči Sifilis, z aliance BumBum, který toho má na svém kontě mnoho odbombeno.
Klasický bombing je o moc lepšà co se týká efektivity. Srovnávat se to nedá, neboť když mi da někdo 10 taktických, a dá mi dolů 1000 voj. zakladen,
OmezenĂ taktickĂ˝ch náletĹŻ je ĂşplnÄ› nepodstatnĂ©... 5/24h zem...PĹ™iznám se, Ĺľe se nedĂvám pĹ™ed Ăştokem nÄ›komu do konfliktĹŻ kolik A co si myslĂte vy ? souhlasĂte se Sifilem ? Pište svĂ© názory do komentářů :-)...
|
litt (#320799) | 21.05.2009, 13:38 |
Souhlasim se Sifilisem. Mam rad sva kola a kdyz muzu misto 5% ubrat 10% spoka behem jednoho utoku, tak to mluvi jasne.... Navic ty "obaláčky" :D |
Cruell (#76948) | 4.05.2009, 21:21 |
s rozhovorem se nedá než na 100000% souhlasit jen tak dále |
LordOfThePit (#187166) | 24.04.2009, 16:05 |
DĹ™Ăv jsem hrával za komunismus nebo diktaturu a v pravidlech jsem vĹľdy napsal nÄ›co jako lehouÄŤkĂ˝ bombing na spoko - kdyĹľ nebude spoko 150, tak max 3x nebo tak, protoĹľe mi pĹ™išlo škoda nevyuĹľĂt toho krásnĂ©ho bonusu komu a dikt vĹŻÄŤi ostatnĂm vládám za malĂ˝ negativnĂ bonus za spoko. Pravdou ovšem je, Ĺľe to bylo vĹľdy trochu kamikaze - to pravidlo jsem si prostÄ› vĹľdy protlaÄŤil a kdyĹľ uĹľ nÄ›kdo hodnÄ› nalĂ©hal a hrozil (jakoĹľe hrozili všichni totalkou ale bĂ˝vala málokdy), tak jsem slĂbil Ĺľe mi jde opravdu jen o sundánĂ spoko a budu s bombenĂm šetĹ™it. NÄ›kdy to ovšem nÄ›kdo neunesl jak jsem ho sundal a zaÄŤal bombit regulĂ©rnÄ›. A dĂky taktickĂ©mu náletu mĹŻĹľu naplno vyuĹľĂvat váleÄŤnĂ˝ch vĂ˝hod mĂ˝ch nejoblĂbenÄ›jšĂch vlád - robo, kom a dikt - a nehrozĂ pĹ™i tom labilita nÄ›jákĂ˝ch hráčů ohlednÄ› bombenĂ(i kdyĹľ ta hrozĂ v urÄŤitĂ© mĂĹ™e vĹľdy) Od dob taktickĂ©ho náletu jsou kom, robo a dikt bezpeÄŤnÄ›jšà pĹ™i pouĹľĂvánĂ svĂ©ho plnĂ©ho potenciálu. |
Stardust (#62590) | 17.04.2009, 15:57 |
Letadýlka jsou dobrým nástrojem v dialogu s hráči, kteřà majà tendenci zakazovat sabotáže mechů a v zemi nemajà žádné vojáky ani agenty. :D |
Adipocir3 (#231435) | 11.04.2009, 09:07 |
masere masere nebrec uz prosim ßßßßßß |
Promo16 (#297352) | 11.04.2009, 00:03 |
M4S3R (#61643): ak nekdy budu chtit vyjadreni dementa obratim se na vas pane... |
World Wanted (#367198) | 10.04.2009, 17:53 |
Já osobnÄ› nálety omezuju, protoĹľe je ani moc nepouĹľĂvám a nikdo moc taky ne, je to jenom zpestĹ™enĂ hry. Bombing je efektivnÄ›jšĂ, ale dost niÄŤĂcĂ, ale kdyĹľ nÄ›kdo nemá stĂhy, tak neváhám a roználetuju mu základny a je pokoj . Podle mÄ› by se WG bez náletĹŻ obešlo. OmezovánĂ náletĹŻ a sabotĹŻ se nedá srovnávat, je to ĂşplnÄ› o něčem jinym. OpÄ›t se dostáváme k tomu, co tu uĹľ bylo. Hráči si omezujĂ to, naco nemaj jednotky a o tom uĹľ tu ÄŤlánek byl. Jinak hezkĂ˝ ÄŤlánek, za jedna |
M4S3R (#61643) | 9.04.2009, 15:14 |
priste se neptat na nazory dementu a hned bude vysledny dojem clanku lepsi --- aha, az ted jsem se podival, kde klika autor clanku, jiz je mi vse jasne...:) |
Morelo (#56928) | 7.04.2009, 17:58 |
siflik xDD |
sifilis (#36065) | 6.04.2009, 14:23 |
for krutasko .. sifilis je to co ta napadne v zivote s Y ale na wg s I :))) inak moj nazor je stale rovnaky a neviem o akom pretazovani rozpravas .. sme ali ktora to robi a vsetci to vedia .. keby bol sokarek medzi nami urcite by boli tieto 2 otazky zodpovedane nim |
AbdulAlhazred (#370728) | 6.04.2009, 12:30 |
ja souhlasim vsak kdyz je to hra a jsou tu ruzne typy jednotek rzne akce rozvedky a rakety tak by se to melo pouzivat a je nesmyslne nekomu zakazovat urcite utoky kdyz to stejne porusi i kdyz si pisu klasu za full dohodnout se da furt a take souhasim s rozsirovanim utoku a ruzne obmenovani hry zkusenymi hraci ve spolupraci z adminy a vyvojari Hail and Kill |
KnebIis (#165147) | 6.04.2009, 09:44 |
nesouhlasĂm!!! je to ta nevetšà svinárna bombardovat pro radost!!! Dost hráčů pak k vuli tomu zniÄŤĂ bud uĹľ uplne zem protoĹľe neunese Ĺľe má vybombeno 60% ĂşzemĂ ... Webgame je hra aby sme zabily nudu aby nás potešila... tak na co delat svinstva a likvidovat si zeme bombenĂm !!!??? Já osobne nebombarduji jen kdyĹľ je vysoká spokojenost tak si dám tech 6 náletĹŻ |
Hugo de Moravia (#44145) | 6.04.2009, 09:41 |
ÄŤlánek celkem ok, za dva, snad jen mĂsto letopoÄŤtĹŻ by byly lepšà čĂsla vÄ›kĹŻ :) kip: no chápu, Ĺľe chtÄ›li oslabit fundy, pĹ™ĂpadnÄ› dikty a pĹ™es základny to je nejlepšà zpĹŻsob bez vĂ˝raznĂ©ho zásahu do wg...s tou logikou hypotetickĂ˝ch ĂştokĹŻ by si mohl namĂtat taky dost imaginárnĂ tĂ˝lovánĂ, kde se sniĹľuje pĹ™ipravenost o xxx procent napĹ™Ăklad... Jiriss: zas tak mimo nenĂ - uĹľ jsem hodnÄ› hráčů vidÄ›l ohánÄ›t se tĂm, Ĺľe na nÄ›j uĹľ nalĂ©tával jinĂ˝ ÄŤlen aliance a má se to poÄŤĂtat dohromady... |
kip (#77853) | 6.04.2009, 09:04 |
nekdo to tu uz psal a ja to pisu furt a vsude... takticky nalet je NEJNESMYSLNEJSI utok na wg. proc? behem utoku prichazite pouze o bunkry a stihy, coz je v poradku, ale pokud je utok uspesny, tak v tech zakladnach jsou snad nejaci vojaci k obsluze, mozna i agenti. jelikoz vojaci a agenti nechcipaji, tak jsou zakladny opustene. to je logicke, ne? a ted si predstavte fiktivni situaci, ze nad nasim uzemim proleti polska stihacka a v opustenem vojenskem prostoru zboura stary nepotrebny barak. co to udela s vasi spokojenosti? nebudu sice spokojeny, ze tady litaji cizi stihy, ale na druhou stranu to usetri penize z kapes danovych poplatniku, kteri by jinak demolici zaplatili tim chci rict tedy to, ze spoko za zbourani stare nepotrebne a opustene zakladny se snizi asi jen tezko vic, nez kdyz na nase uzemi nekdo vtrhne tanky nebo vojaky. takticky nalet tedy ano, ale musi nicit i dalsi jednotky pri uspechu. videl bych to na vojaky a agenty... do te doby je to nejhorsi utok ve hre a radeji budu bombit. |
cervenĂ©.lĂzátko (#198038) | 6.04.2009, 08:43 |
souhlasim ikdyz neznam |
krutasko (#313590) | 6.04.2009, 01:26 |
Kto alebo co je to ten sifilis???:) |
Jiriss (#47283) | 6.04.2009, 00:51 |
nalet je super utok,rozhodne zaplnena mezera ve hre...za tech par veku uz se to krasne ukazalo, je to ucinne hlavne na nahumkovane landy, kde by se dalo chytat jen pomoci epidemii nebo podobnych zalezitosti v nadmernym mnozstvi je to ale prasarna, stahovat spoko nekam na 60-70%,to je uz dost lamerina,to staveni pak neni nic prijemnyho a je to celkem srovnatelny s bombingem...navic kdyz clovek dodelava zakladny,tak prichazi o kola kdy efektivnejc hleda ufo omezeni 4-5x/24 jezdime,ale chapem ho trochu jinak...od utocnika muze jit na kazdou zem 4x nalet/24 hod, bez ohledu na utoky ostatnich...co je mi do nich? ;)divna interpretace sifilis,nic ve zlem :D |
krutej šerif (#320172) | 6.04.2009, 00:18 |
peknej clanek... |
fuji00 (#380564) | 5.04.2009, 23:52 |
co se týče obsahu a náplnÄ› ÄŤlánku, ten je vynikajĂcĂ. ty tabulky jsem si pĹ™edstavoval pĹ™esnÄ› takhle, takĹľe taky ale... ale. sifilis hraje v bumbum, takĹľe nemá dĹŻvod pouĹľĂvat taktickĂ˝ nálet, kdyĹľ bombenĂ je nápln vÄ›tšiny odehrávky vĂ˝bÄ›r hráče mohl bĂ˝t lepšĂ. chtÄ›lo to zeptat se nÄ›jakĂ©ho starĂ©ho hráče, kterĂ˝ wg hraje dlouho, aby mohl porovnat Ăştoky stĂhaÄŤkama ve všech modifikacĂch. nÄ›kdo, kdo by se mohl podÄ›lit o zkušenosti. myslĂm, Ĺľe to by ÄŤlánek pozvedlo o stupen výše. co se týče formátu, opÄ›t mám vĂ˝hrady. poÄŤet barev je dostaÄŤujĂcĂ, ale bĂlá strašnÄ› pere do oÄŤĂ a ty jĂ máš polovinu ÄŤlánku. vynahrazuje to ÄŤtivost a rozporuplnost názorĹŻ na tuto jednotku. takĹľe dávám 2 a jen tak dál |
Kosakk (#316340) | 5.04.2009, 23:41 |
Filtr Pošta :BB:. Tullamore Dew(#4416)[BumBum] - Promo16 31.03. 18:23 OznaÄŤit? ZaĂştoÄŤ a vybombĂm tÄ› ProÄŤ sis vybral zrovna hráče Sifilis, kdyĹľ by se našli osoby povolanÄ›jšĂ, napĹ™. Schmutzka :o)) ? NenĂ to protěžovánĂ aliance BumBum? Jinak ÄŤlánek za 2 :c)) |
Dr.Memphisto (#327437) | 5.04.2009, 23:41 |
Sifilis ma pravdu... BOMBING 4EVA |
rotrdam (#79650) | 5.04.2009, 23:36 |
Jo, pujdem to všechno z inflirtovat... |
VargVikernes (#143580) | 5.04.2009, 23:02 |
Temundzin (#182357) 5.04.2009, 22:42 Je hezkĂ˝, Ĺľe má sifilis hodnÄ› odbombeno, ale dokud bude mĂt fetišistickou radost z bombenĂ ostatnĂch hráčů, tak je to trouba, jehoĹľ názor mÄ› nezajĂmá:D.......nj je to tak a kdo to je ten sifilis?? |
ABC99 (#31215) | 5.04.2009, 22:58 |
ja chci vrtulniky ty by mÄ›li niÄŤĂci efekt na stĂhaÄŤky a budovy by mohli bejt este protiletecke kanony a nejenom bunkry :D |
kvasiva (#95872) | 5.04.2009, 22:53 |
pekny jen tak dal :D a se sifilisem souhlasim :) |
Temundzin (#182357) | 5.04.2009, 22:42 |
Je hezkĂ˝, Ĺľe má sifilis hodnÄ› odbombeno, ale dokud bude mĂt fetišistickou radost z bombenĂ ostatnĂch hráčů, tak je to trouba, jehoĹľ názor mÄ› nezajĂmá:D A jinak tn je fajn Ăştok |
SiR KoufaR (#180951) | 5.04.2009, 22:38 |
nesnasim stihacky :-D |
popravci (#122085) | 5.04.2009, 22:31 |
hlavne nejvetsi blbost ty pravidla jako max 5neceho/24hodin...za to bych hned bombil nebo sabotoval. Asi vyhlasim valku fundakum a napisu bez partyzanu, nebo robokratoj bez mechovani a bombeni. Me napada ze zalozim pristi vek ali ktera bude bombit ali ktery budou mit neco takovyho ve zprave |
Karamelkiss (#319146) | 5.04.2009, 22:21 |
stĂhaÄŤkám bych dal pĹ™i bombardovánĂ náhodnĂ© procento na zniÄŤenĂ armády od 0-10% army.. protoĹľe kdyĹľ bombardujou...tak v kasárnách budou urÄŤitÄ› vojáci bo mechy...nebo jinĂ© jednotky..aa bylo by to mnohem zábavnÄ›jšà kdyby nešlo niÄŤit tanky jen jednim Ăştokem bo vojáky všechno je stejnĂ˝ chce to nÄ›jakĂ© zmÄ›ny ve hĹ™e..) |
Lord IVCO (#312919) | 5.04.2009, 22:20 |
no takze clanok nic moc nie zo stylistickeho hladiska ale z obsahoveho,pod pojmom stihacky si vacsina vybavi bombenie,takticky nalet je tak 5% odvar z bombenia a uplna strata kol,max ked ma protivnik 150 spoko a chcem mu ju dat dole ked to rozviedke ide na extremnu tak uz ten takticky pouzijem. Ak utok bombenie ostane tak ako je tak webgame bude nakonci kazdeho veku pripominat tazkych skilerov co si budu nadavat do posty a bombit si 1000 km pri 150t presu good bye experience |
Diesi (#303831) | 5.04.2009, 22:14 |
Já chci lodě :-D Doufám že uměj bombit :-D |
ristle (#156065) | 5.04.2009, 22:09 |
stylistika priemerna, nic zaujimave. Ocenil by som keby tento clanok pisal radsej martin burant. Ten mal lepsiu stylistiku, a kazdy clanok vedel nejako okorenit. Prinasal kontroverznost a vdaka nemu dostali noviny novy rozmer, jeho clanky sa najviac citali a viedli sa okolo nich kontroverzne diskusie. Proste to malo stavu. Skoda ze martin uz nieje redaktor |
Aeon Craft (#371650) | 5.04.2009, 22:05 |
V pohode... |
Joe091 (#308143) | 5.04.2009, 21:59 |
HlavnÄ› kdyĹľ potom pĹ™ibĂvajĂ nahoĹ™e v rohu ty krasnĂ© obaláčky s pláčem obÄ›ti :-D. Stává se, najdÄ›te chybu pĹ™ibĂ˝vajĂ, ale jinak ÄŤlánek akurát, na mÄ› moc dlouhĂ˝ |
Yamian (#312451) | 5.04.2009, 21:57 |
"tchyně", nikoli "tchýně" ... jistě uznáte, že si malé ohlédnutà zasloužà ... (čárka před "že") |
MatkoFaka (#298681) | 5.04.2009, 21:56 |
Sifilis :DD |
Ivosh (#140785) | 5.04.2009, 21:49 |
nejprve se objevil návrh zavést novou jednotku lodě uaaa :DDD |
MAFline (#171918) | 5.04.2009, 21:41 |
cranberiss (#163859) | 5.04.2009, 21:41 |
heh sifilis, zdravĂm :))) ... ÄŤlánek ujde |
hamilkar6 (#383344) | 5.04.2009, 21:38 |
No k tomu sifilovi. Uplne s**t na zadosti (pozadavky,pravidla) aliance mi nepripada jako nejlepsi taktika. Prece jenom bombing je zabava jednostrana. A 20 bombingu... doplnte si sami |
NapravenĂ˝ (#289803) | 5.04.2009, 21:38 |
Nálet hojnÄ› vyuĹľĂvám...5/24-nesmysl, ale kdyĹľ nÄ›kdo chce, obÄŤas polevĂm. Ovšem pouze vĂ˝mÄ›nou za saboty 5/24 :) |
Martin Burant (#229307) | 5.04.2009, 21:37 |
popadinec: Taky si Ĺ™Ăkám, Ĺľe bych to napsal lĂp Ne, jinak ten ÄŤlánek jde. Za 2 |