Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.
Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG
Pokroky 3/3 - pokroky technologické (T) |
|||||||||||||||||||||||||||
Tento článek byl publikován 00:00, 19.12.2008 hráčem Adolfek(#21070) ke 51. věku. Byl již přečten 1772x, 16 komentářů, průměrná známka 1.5 |
|||||||||||||||||||||||||||
DnešnĂm ÄŤlánkem uzavĹ™eme seriál o pokrocĂch - dnes se budeme vÄ›novat pokrokĹŻm technologickĂ˝m, ukážeme si nÄ›kolik fakt o pokrocĂch v ÄŤĂslech a po delšà dobÄ› je zde i moĹľnost hlasovat v tĂ©matickĂ˝ch anketách. | |||||||||||||||||||||||||||
Vývoj technologických pokroků
Do 38. vÄ›ku byly technologickĂ˝m pokrokem ještÄ› FĂşznĂ elektrárny. PotĂ© se zmÄ›nily na pokrok KonstrukÄŤnĂ. Na K pokrok se zmÄ›nily z toho dĹŻvodu, Ĺľe WG hrálo mnoho hráčů (pĹ™es 30.000). Pokrok se pak stal velmi rychle levnĂ˝m, takĹľe jeho vynalezenĂ bylo podstatnÄ› jednoduššĂ. Nastalo by tak riziko, Ĺľe energie by mÄ›la mnohem nižšà reálnou hodnotu. Pokroky v ÄŤĂslech PĹ™i zrodu pokrokĹŻ ÄŤinil poÄŤet pokrokĹŻ celkem 20. Z toho 6 bylo konstrukÄŤnĂch, 9 spoleÄŤenskĂ˝ch a 5 technologickĂ˝ch. Dnes ÄŤinĂ poÄŤet pokrokĹŻ celkem 31. Z toho 11 je konstrukÄŤnĂch, 15 spoleÄŤenskĂ˝ch a 5 technologickĂ˝ch. 2 pokroky se postupem ÄŤasu zrušily. (biodĂłmy, kartel) 9 pokrokĹŻ nikdy nezmÄ›nilo svĂ© parametry, tzn. jejich vlastnosti zĹŻstaly stejnĂ© jako pĹ™i jejich prvnĂm zavedenĂ pokroku do hry. Pokroky prošly celkem 56 zmÄ›nami. Z toho 15 zmÄ›n pĹ™ipadá na konstrukÄŤnĂ pokroky, 34 zmÄ›n na pokroky spoleÄŤenskĂ© a 7 na technologickĂ©. NejvĂce zmÄ›nami, celkem sedmi, prošly pokroky Pacifismus a FĂşznĂ elektrárny. Ankety Máte-li nÄ›jakĂ© pĹ™ipomĂnky, upĹ™esnÄ›nĂ nebo konkrĂ©tnĂ nápad o jakĂ©m tĂ©matu byste si chtÄ›li v budoucnosti pĹ™eÄŤĂst, pište do pošty Adolfek (historik). |
lord.bazant (#370723) | 30.01.2009, 18:34 |
fajn ÄŤlánek, a vĹŻbec mi nevadĂ, Ĺľe pokroky mĹŻĹľou mĂt všichni stejnĂ˝. celkovĂ˝ zemÄ› stejnĂ˝ mĂt nebudou jako napĹ™ v jinejch hrách typu bitefight, gladiatus, ..... webgame je prostÄ› nejlepšà a tak to doufám zĹŻstane (i kdyĹľ bezdĹŻvodnĂ˝ niÄŤenĂ po 5ti bombenĂ je pÄ›knÄ› chabĂ˝, hlavnÄ› kdyĹľ ostatnĂ Ăştoky dou bez problĂ©mu 1000x, to asi niÄŤenĂ neni, radši hlĂnu zastavim neĹľ o nĂ pĹ™ijĂt Ĺľj ne?) paroubek je kokot |
Romel01 (#334577) | 22.12.2008, 16:18 |
SUPR ČLANEK, NESOUHLASIM S CENOU FUZ, JAKO CENA JE DOBRà ALE PLNO VECI SE K TOMU MUSI UROBIT ENŽ SE TO MUŽE, NA JIDLO ČLOVĚK NAEXPI GENA A JE TO, NEVIM MNO |
Hugo de Moravia (#44145) | 21.12.2008, 21:58 |
ÄŤlánek kratšĂ, ale vĂc se z toho vytĹ™Ăskat asi nedalo - práce odvedená dobĹ™e, jako vĹľdy... biodĂłmy se zrušily, ale i pĹ™es farmáře jsou producenti jĂdla oproti energetikĹŻm zvĂ˝hodnÄ›nĂ. UĹľ nÄ›kolik vÄ›kĹŻ pozoruju, jak jsou ceny jĂdla vysoko - poslednĂ dva tĂ˝dny klesnou, ale doby, kdy bylo i jĂdlo za osm babek bez problĂ©mĹŻ jsou pryÄŤ... |
ristle (#156065) | 21.12.2008, 18:43 |
Griston Alhay (#2235) mam podobny nazor ale nema to zmysel, na veteran fore sa docitas: "to by byl prilisny zasah do hry" alebo sa nedocitas vobec nic |
Nnet (#262369) | 20.12.2008, 16:03 |
Ano zavedl bych vĂce pokrokĹŻ... takto má kaĹľdĂ˝ to samĂ©.. nÄ›co jako tĹ™eba IntelinengtnĂ zbranÄ›... pokrok jen pro technokraty pridaval by bonusy do utoky i obrany ale byl by drahy (20K automatizace a 25K sila zbrani) nebo Hypermarkety produkce penez + procent podle poctu obyvatel a vyzsi spoko.. nebo tak neco napady novinky at se hra ozivi... nebo pokroky ktere by byly levnejsi jen pokud by je mel nekdo z aliance jinak by mely zakladni cenu.. atd |
i hate web (#298445) | 20.12.2008, 10:45 |
mesicna zakladna by mala stat menej |
Griston Alhay (#2235) | 19.12.2008, 20:21 |
ceny sou pĹ™iměřenĂ˝, ale kdyby hrálo tak 2000 zemĂ max ... navĂc je málo pokrokĹŻ... kaĹľdej chce to samĂ˝,... chce to vĂc stromĹŻ... jako je tĹ™eba stěžejnĂ strom nanotechnologie, tak bych udÄ›lal dalšà strom biotechnologie (a zavedl vĂc pokrokĹŻ) zavedl nÄ›jakĂ˝ medicinskĂ˝ pokroky,... vĂc poÄŤĂtaÄŤĹŻ,... a vĹŻbec chybĂ tu nÄ›co jako hackovánĂ... taky je málo speciálnĂch budov proÄŤ máme jen stavebnĂ firmy,... ??? trochu invence... vemte si, jak se na začátku pĹ™idávali vychytávky,.. furt bylo nÄ›co new,... pak najednou pĹ™išel spĂÄŹa,.. a od tĂ˝ doby uĹľ se hra jen vylešťovala... ...pĹ™estaĹte leštit a zaÄŤnÄ›te myslet |
TNT125 (#182312) | 19.12.2008, 17:17 |
Dyt tam mas napsany proc se to vykompenzovalo prave takhle a pokrok se zrusil ty jelito... omg |
...wrNdzo... (#364534) | 19.12.2008, 12:20 |
biodom bol prĂjemnĂ˝m spestrenĂm....co takto zaviesto ho zas ?! odstranit farmara a tak ...nejako to vykompenzovat :-)) |
Kum0r (#71715) | 19.12.2008, 10:17 |
jejda, mám pocit Ĺľe 80% informacĂ si mĹŻĹľu pĹ™eÄŤĂst v helpu.... jedinĂ© co jsem se dovÄ›dÄ›l opravdu novĂ©ho (co ani v helpu nenĂ) Ĺľe skoro všechny pokroky jsou z 9. vÄ›ku... |
.Joker. (#369917) | 19.12.2008, 01:12 |
Lugovoj - ten stav platil opravdu jen kratkou chvili, v tom 9. veku byl ten historicky prvni pokrok zaveden pouze na testovaci bazi. Ujal se, takze se ty navazujici pokroky zacaly zavadet opravdu v nepatrnem casovem rozpeti, nekolika malo dnu, takze si myslim ze to neni podstatne ve clanku zminovat. Tech nekolik malo dnu slo o testovani funkcnosti pokroku hraci, protoze testeri jeste v te dobe neexistovali. To, ze byla potreba nanotechnologie, uz je oficialni verze ktera nabyla platnosti kdyz se zjistilo ze pokroky budou fungovat tak, jak maji :). Adolfek |
Lugovoj (#377034) | 19.12.2008, 00:56 |
PodmĂnky pro vynalezenĂ Nanotechnologie PodmĂnky se dodnes nezmÄ›nily Produkce mechĹŻ byl historicky ĂşplnÄ› prvnĂ pokrok implementovanĂ˝ do hry. OstatnĂ se zaÄŤaly postupnÄ› objevovat ve stejnĂ©m vÄ›ku. neco mi nesedi, nemel by byt prvni pokrok nanaotechnologie? a nebo se podminky zmenili:) |
World Wanted (#367198) | 19.12.2008, 00:50 |
pÄ›knĂ˝ ÄŤlánek, a i celkovÄ›, tĂ©ma Pokroky se mi moc lĂbilo:-), nenĂ debat, za 1:-) |
pištĂk (#250935) | 19.12.2008, 00:28 |
je to fakt super článok....zas nieco nove |
Pán mouchy (#355124) | 19.12.2008, 00:23 |
dĂky za ÄŤlánek ad anketa: u nÄ›kterĂ˝ch pokrokĹŻ je cena tak nĂzká, Ĺľe se jejich vynalezenĂ povaĹľuje prakticky za samozĹ™ejmost, takĹľe jsou vlastnÄ› zbyteÄŤnĂ˝ (je to pĹ™Ăpad zejmĂ©na technologickejch - napĹ™Ăklad pokuÄŹ se budu hnát za vynalezenĂm produkce mechĹŻ a investuju do nich spoustu technologiĂ, tak sice zĂskám vĂ˝hodu, ale jenom na velmi krátkej ÄŤas), resp. pĹ™idávaj do hry jenom velmi strategickejch moĹľnostĂ - hra je tim zajĂmavÄ›jšĂ, ÄŤim vĂc co nejrozdĂlnÄ›jšĂch cest mĹŻĹľe vĂ©zt k ĂşspÄ›chu, ne tim, Ĺľe maj všichni skoro stejnĂ˝ zemÄ›. KdyĹľ zvládnu za vÄ›k vyrobit tĹ™eba pÄ›t pokrokĹŻ, tak si musim mnohem vĂc vybĂrat (a mám vĂc moĹľnostĂ kterĂ˝), neĹľ kdyĹľ jich udÄ›lám patnáct. |
Uaah (#107584) | 19.12.2008, 00:14 |
ha pěknej článek...a jsem prvnà |