ORGANIZAÄŚNĂŤ KOUTEK |
Opět rekapituji, jaký materál pro tvorbu článků se shánà :
Screen trhu s generály
Screen kartelu
Screeny topky z vÄ›kĹŻ 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12, 13, 14 a 23. PĹ™ĂpadnÄ› pokud nemáte pĹ™Ămo screen, tak prosĂm o informaci o tom, kterĂ˝ hráč nÄ›kterĂ˝ z tÄ›chto vÄ›kĹŻ vyhrál.
Screeny GenerálnĂho štábu
Screen speciálnĂho ĹľebĹ™ĂÄŤku "Test-zemÄ›", kterĂ˝ fungoval souběžnÄ› s generálnĂm štábem
Screen nějakého fúzkaře, top producenta, který jel na energii v době, kdy měly fúze efekt max. 500% efekt energetiky. :)
Nově: Screen Biodómů, např. v detailech, nebo přehledu vynelezených pokroků.
Screen Ali pokroků, např. v detailech, nebo přehledu vynelezených pokroků.
DÄ›kuji hráči Bender za screen ĹľebĹ™ĂÄŤku hráčů z doby, kdy byly v ĹľebĹ™ĂÄŤku dva sloupce, kterĂ© dnes jiĹľ neexistujĂ - "nworth a expy", o kterĂ© jsem žádala v minulĂ©m organizaÄŤnĂm koutku.
ProsĂm, zapojte se i Vy ke spolupráci, bez vás to nejde.
|
Vývoj technologických pokroků
Produkce mechů - ve hře od 9. věku |
|
PočáteÄŤnĂ efekt umoĹľnĂ produkovat mechy v továrnách a kupovat na domácĂm trhu
Efekt se dodnes neměnil.
PĹŻvodnĂ cena 10 000 SĂla zbranĂ
Cena se dodnes nezměnila.
PodmĂnky pro vynalezenĂ Nanotechnologie
PodmĂnky se dodnes nezmÄ›nily
Produkce mechů byl historicky úplně prvnà pokrok implementovaný do hry. Ostatnà se začaly postupně objevovat ve stejném věku.
|
Geneticky modifikované rostliny - ve hře od 9. věku |
| PočáteÄŤnĂ efekt 200% maximum ZemÄ›dÄ›lstvĂ
PĹŻvodnĂ cena 4000 ZemÄ›dÄ›lstvĂ
Cena se dodnes nezměnila.
PodmĂnky pro vynalezenĂ NesmĂ bĂ˝t vláda Fundamentalismus
Vývoj 10. věk:
Geneticky modifikované rostliny už nejsou zakázané pro Fundamentalismus
29. věk:
Mohou zmutovat geneticky upravenĂ© rostliny. (zpĹŻsobĂ Ăşbytek ĂşzemĂ)
Efekt dnes 200% maximum ZemÄ›dÄ›lstvĂ
nebezpečà genetické katastrofy
PodmĂnky pro vynalezenĂ dnes Bez podmĂnek
|
Lidský genom - ve hře od 9. věku |
| Počátečnà efekt +10% spokojenost
Efekt se dodnes nezměnil.
PĹŻvodnĂ cena 4000 ZemÄ›dÄ›lstvĂ
PodmĂnky pro vynalezenĂ vlastnit geneticky modifikovanĂ© rostliny
PodmĂnky se dodnes nezmÄ›nily.
Vývoj 11. věk:
LidskĂ˝ genom stojĂ 8000 TechnologiĂ zemÄ›dÄ›lstvĂ (mĂsto 4000)
18. věk:
Pokrok zdraĹľen na 10.000 TechnologiĂ zemÄ›dÄ›lstvĂ
28. věk:
ZlevnÄ›no na polovinu, tedy na 5.000 techĹŻ zemÄ›dÄ›lstvĂ.
Cena dnes 5 000 ZemÄ›dÄ›lstvĂ
|
Tajemstvà mozku - ve hře od 9. věku |
| PočáteÄŤnĂ efekt +10% produkce technologiĂ
Tento pokrok je opředen mnoha dohady. Již od počátku měl tento pokrok přidávat ještě +25% zkušenostà armády, nicméně ve 42. věku vyšlo najevo, že to byla pouze mystifikace a takový bonus nikdy nefungoval.
PĹŻvodnĂ cena 5M$
Cena se dodnes nezměnila.
PodmĂnky pro vynalezenĂ LidskĂ˝ genom
Nanotechnologie
PodmĂnky se dodnes nezmÄ›nily.
|
MÄ›sĂÄŤnĂ základna - ve hĹ™e od 9. vÄ›ku |
| PočáteÄŤnĂ efekt +20% produkce technologie VĂ˝zkum vesmĂru
dvojnásobná šance na objevenà mimozemské civilizace
PĹŻvodnĂ cena 20 000 VĂ˝zkum vesmĂru
Cena se dodnes nezměnila.
PodmĂnky pro vynalezenĂAndroidi
DruĹľice
Vývoj 28. věk:
Lze vynalézt až od 1200k prestiže.
PodmĂnky pro vynalezenĂ dnes Androidi
DruĹľice
PrestiĹľ zemÄ› alespoĹ 1200 k.
|
Biodómy - ve hře od 19. do 21. věku |
Počátečnà efekt max. 300% Zemědělstvà a nehrozà již nebezpečà zmutovánà rostlin
PĹŻvodnĂ cena 20.000 technologiĂ ZemÄ›dÄ›lstvĂ, minimálnÄ› však 400.000
PodmĂnky pro vynalezenĂLidskĂ˝ genom
MÄ›sĂÄŤnĂ základny
Vývoj 21. věk:
Pokrok biodĂłmy zrušen (trh byl nevyváženĂ˝ - vznikaly velkĂ© pĹ™ebytky jĂdla na trhu, jĂdlo tak ztrácelo svou hodnotu).
|
Do 38. vÄ›ku byly technologickĂ˝m pokrokem ještÄ› FĂşznĂ elektrárny. PotĂ© se zmÄ›nily na pokrok KonstrukÄŤnĂ. Na K pokrok se zmÄ›nily z toho dĹŻvodu, Ĺľe WG hrálo mnoho hráčů (pĹ™es 30.000). Pokrok se pak stal velmi rychle levnĂ˝m, takĹľe jeho vynalezenĂ bylo podstatnÄ› jednoduššĂ. Nastalo by tak riziko, Ĺľe energie by mÄ›la mnohem nižšà reálnou hodnotu.
Pokroky v ÄŤĂslech
PĹ™i zrodu pokrokĹŻ ÄŤinil poÄŤet pokrokĹŻ celkem 20. Z toho 6 bylo konstrukÄŤnĂch, 9 spoleÄŤenskĂ˝ch a 5 technologickĂ˝ch.
Dnes ÄŤinĂ poÄŤet pokrokĹŻ celkem 31. Z toho 11 je konstrukÄŤnĂch, 15 spoleÄŤenskĂ˝ch a 5 technologickĂ˝ch.
2 pokroky se postupem času zrušily. (biodómy, kartel)
9 pokrokĹŻ nikdy nezmÄ›nilo svĂ© parametry, tzn. jejich vlastnosti zĹŻstaly stejnĂ© jako pĹ™i jejich prvnĂm zavedenĂ pokroku do hry.
Pokroky prošly celkem 56 změnami. Z toho 15 změn připadá na konstrukčnà pokroky, 34 změn na pokroky společenské a 7 na technologické.
NejvĂce zmÄ›nami, celkem sedmi, prošly pokroky Pacifismus a FĂşznĂ elektrárny.
Ankety
Máte-li nÄ›jakĂ© pĹ™ipomĂnky, upĹ™esnÄ›nĂ nebo konkrĂ©tnĂ nápad o jakĂ©m tĂ©matu byste si chtÄ›li v budoucnosti pĹ™eÄŤĂst, pište do pošty Adolfek (historik).
|