Novinky ve hře

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG


Přihlásit se k odběru RSS feedu

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 nejstarší ->


12.05.2005
Oznámení
Kage
Z důvodu výpadku databázového serveru mezi 3:00 až 5:15 hod, bylo všem přidáno 9 ztracených kol. Kage
10.05.2005
Novinka ve hře
Siringa
Generalove
 nyni si muzete prejmenovat generala pomoci kliknuti na jeho jmeno, delka jmena je omezena na 30 znaku.
Ter Leeloo II

08.05.2005
Oznámení
Siringa
Testy napoved
pracujeme na jejich zpracovani, ale vzhledem k novinkam v tymu toho mame hodne. Omlouvame se za
zpozdeni, ktere nastane. Hned jak budou testy zpracovany dame vam vedet. Prosime, abyste nam nepsali
kdy testy budou.
Dekuji za pochopeni Siringa
05.05.2005
Oznámení
Alpaka
Admin tým posilují Spider a Kage. Spider bude nový admin, postupně přebere moje práce a já budu jen programovat hru. Dalším viceadminem bude programátor Kage. Webgame se tak bude zkvalitňovat rychleji.
26.04.2005
Oznámení
MaxLamerSt
snazime sa vylepsit konfiguraciu serverov, takze to obcas padne, resp. to naschval zhodime. vopred sa ospravedlnujeme.
25.04.2005
Novinka ve hře
Ter Leeloo II
WebGame nyni nabizi moznost upgradovat Silver User na Gold User. Stejne jako ostatni moznosti se i tato kupuje za body ( 350 ) v WG Bance.
25.04.2005
Oznámení
Altaran
Povedlo se! Prevedli jsme databazi na novy server, takze bude moct byt soucasne online vice lidi. Byl navysen limit kol o 60 (tedy na 140+260) a zustane tak do utery vecer.
21.04.2005
Oznámení
Siringa
Prognozy
Od dnesniho dne opet spusteny prognozy.
20.04.2005
Oznámení
Ter Leeloo II
Historicky zebricek aktualizovan vysledky minuleho ( 27. ) veku.
16.04.2005
Oznámení
Alpaka
Omlouváme se za dnešní výpadek 17-19h.
11.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Novinka: Při odehrání kol v zemi může občas nastat (průměrně každých 50 kol) nějaká pozitivní nebo negativní událost. Uvidíte sami jaké.
11.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Vítáme vás v 28. věku
Změny v pravidlech do tohoto věku

Vlády
Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek
Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav
Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého
Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší)

Pokroky
Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii
LidskĂ˝ genom - poloviÄŤnĂ­ cena
Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení)
Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže:
od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi
od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny

OstatnĂ­
Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu
Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt)
Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií.
Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut.
4 pokročilé pokroky, které vám může dát jedině objevená mimozemská civilizace. Jaké to budou se nechte překvapit až ve hře. Buď je dostanete, nebo je uvidíte v Infiltraci vědeckých center.

S prestiží mírně klesají relativní ztráty a jsou vyšší zkušenosti (za každý 1M prestiže -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností).

Nové pokroky
Protiletecká obrana (K)
předpoklad: - (jde postavit hned)
základní cena: 10000 tech. Síla zbraní
efekt: dvojnásobná obrana bunkru proti bombardování, +20% ztráty neprátelských stíhacek ve všech útocích, spotřebuje 2$/km2 za kolo

Opevněné vojenské základny (K)
předpoklad: -
základní cena: 4000 tech Síla zbraní
efekt: -50% vojenských základen zničeno při nočním tažení a zásahu konvenční raketou

Nejvyšší budova světa (K-)
předpoklad: Mezinárodní spolupráce
základní cena: 4000000 dolarů
efekt: Nejvyšší budova (výška 500m) světa zvedne zemi příjmy o 30%. Pokud je překonána, stává se z ní Bývalá nejvyšší budova světa a zvedná příjmy jen o 10%. Každá další budova je o 2m vyšší a o 50k$ dražší. Jde postavit vícekrát, efekt se nesčítá, ale máte bonus za nejvyšší budovu.´

Cenzura (S)
předpoklad: AntiOSN
základní cena: 4000 tech. Síla rozvědky
efekt: Skryje hodnost a kartičky s vlastnostmi země před ostatními, +50% obrana proti infiltrací, -20% produkce peněz
08.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Změny do dalšího věku, který začíná v pondělí 12h
Mezihra končí v neděli 22h.
V anketě o novince vyhrály dnes nové pokroky. Ty ještě nejsou uzavřeny - budou asi 3 normální a 3, které můžete dostat od UFO.

Vlády
Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek
Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav
Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého
Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší)

Pokroky
Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii
LidskĂ˝ genom - poloviÄŤnĂ­ cena
Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení)
Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže:
od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi
od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny

OstatnĂ­
Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt)
Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií.
Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut.

Toto jsou základní změny pravidel, nějaké mohou ještě přibýt.
Zlepšení programu v komfortu, přehlednosti a spolehlivosti nepíšeme.

Z mezihry bohužel nemůžeme použít v normálním věku Vědce - šlo by s nimi moc jednoduše podvádět (mul?áci atd.).
Nižší ztráty a vyšší zisky zkušeností na 1 útok na vyšší prestiži se ale trochu promítne, ne takhle výrazně jako v zemihře, ale bude to oproti dřívějšku -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností za 1M prestiže.
08.04.2005
Oznámení
Alpaka
Stránka s anketami - 2. kolo hlasovani o novinku a vysledky
Změny do příštího věku budou oznámeny v pátek v 22h.
07.04.2005
Oznámení
Alpaka
Výsledky anket Novinka do příštího věku dle výběru hráčů :
-> Nové pokroky 1084
-> Ekologie 1052
Strategické oblasti 1026
Národy 721
(2 nejlepší možnosti - Nové pokroky a Ekologie postupují do dalšího kola ankety, kde všichni svým hlasováním rozhodnou která z novinek bude v příštím věku.

PoÄŤet ÄŤlenĹŻ v alianci :
-> zachovat 10 ÄŤlenĹŻ na alianci 2599
zvýšit 1270

Hodnost země by byla viditelná až v rozvědce generálního štábu :
-> ukazovat hodnosti v žebříčku 2191
ukazovat hodnosti v infiltraci gen. štábu 1512

Průzkum: Válek a útoků jsem měl poslední věk až moc, akorát nebo málo.:
akorát 2041
aĹľ moc 970
málo 816
nehrál jsem 40
05.04.2005
Oznámení
Alpaka
Máme tu 4 ankety pro hráče, kteří se chtějí účastnit rozhodování o tom, jak bude Webgame vypadat.
Ankety jsou následující:
1) Zvýšit počet členů v alianci?
2) Skrýt hodnost do infiltrace generálního štábu?
3) Průzkum: Máte válek moc nebo málo?
4) Vyberte nová pravidla do dalšího věku.
Stránka s anketami
04.04.2005
Oznámení
Alpaka
Výsledky 1. části mezihry, minulého věku a předminulého věku:
ZemÄ›: 27. vÄ›k mezihra 1. část  27. vÄ›k  26. vÄ›k   Aliance: 27. vÄ›k mezihra 1. část  27. vÄ›k  26. vÄ›k
03.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Začala druhá mezihra.
Mezihra bude pokračovat druhou polovinou, kdy přibudou nová pravidla speciálně pro tuto mezihru. Rozhodli jsme se mezihru ještě prodloužit, abysme mohli udělat větší změny a zlepšení ve hře. Nyní také dostanete vy slovo v anketách. Do dalšího věku také přibyde 1 větší novinka. O té rozhodnete v anketě od úterý do středy z 4 možných variant.


ÄŚasovĂ˝ harmonogram:

neděle 3.4. 22h:
konec první mezihry ("Konjunktura"), zveřejnění top 40 zemí a aliancí dle prestiže.
Hned se pokračuje druhou polovinou mezihry. Země se vůbec nemění, jen pokračují. Do hry přicházejí vědci a začínají platit navíc pravidla kolem vědců (viz níže).

neděle 10.4. 22h:
konec druhé části mezihry ("Vědci").

pondělí 11.4. 12h:
Začátek 28. věku. Bude to klasický věk o délce 6 týdnů.


Pravidla mezihry "Vědci"
Příchod vědců: Na začátku mezihry přijde do hry 2000 vědců. Budou náhodně rozděleni do zemí, které odehrály alespoň 600 kol. Vědec se dále narodí v zemi každých 500-150 kol (dle počtu laboratoří, počtu technologií).

Efekt vědců: Každý vědec zvýší maximální efekt všech technologií. Prvních 5 vědců každý +10%, další jen +5%. (Př.: Technologie Obchod má normálně max efekt 200%, s 3 vědci bude mít 230%, s 10 vědci 275% efekt).

Kradení vědců: Vědci jdou ukrást z jiné země úspěšným normálním (dobyvačný, loupeživý, ničící) útokem (1-3 vědci) nebo rozvědkou starou Operací infiltrovat vědecká centra, která navíc krade vědce (nebezpečnost zvýšena na 4).
Při ukradnutí je 25% šance, že se vědec zasebevraždí.
Počet vědců v zemi bude vidět v Infiltraci rozvědky.


Jinak druhá mezihra vychází ze stavu na konci první mezihry - stejné země, stejná pravidla jen tato jsou přidána. bude zajímavá podívaná. Každý dostává navíc 3 vstupenky do par?áka.
Hraje se o nejprestižnější alianci a zemi. Válčení se zvýšenými zkušenostmi a sníženými ztrátamy na velkých prestižích (a navíc o vědce)
30.03.2005
Oznámení
Siringa
Varování
stále upozorňujeme hráče, aby neklikali na odkazy, které neznají. V případě problémů, které
tyto odkazy zpĹŻsobĂ­  nelze žádat náhrada.
Siringa
26.03.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Pravidla právě probíhající mezihry
Mezihra poběží od soboty 26.3. 12h do neděle 3.4. 20h.

Změny pravidel pro mezihru:
1/ Země budou založené z minulého věku. Zůstavá název, aliance a spojenectví. Jinak budou země restartovány.
Každý bude mít do začátku 4000km2, 200k prestiže a 150 kol.
2/ Kola se budou ukládat až do 180+280 a bude 120 kol denně.
3/ Zdvojnásobena veškerá produkce.
4/ Bonus na zisky zkušeností v bojích plynule roste s prestiží. +100% každých 1M prestiže (například 765k prestiže je +76.5% bonus na zisk zkušeností.)
Navíc za každý 1M prestiže -10% ztráty jednotek v bojích, ale maximálně -50%.
5/ Máte všechny konstrukční a technologické pokroky kromě Fúzních elektráren na začátku mezihry vynalezené.

Malé změny:
Robokracie jde udělat v polovině mezihry
Každý začína s 50% body na Utopii a s 20% prozkoumaného vesmíru. Vojenský stát jde udělat nehledě na to, kolik máte bodů na Utopii.
Par?áctví také zůstavají, jen každý dostal +3 vstupenky.
Dvojnásobnou produkcí je ovlivněna i produkce vojáků díky Svaté válce.
Nově založené země začínají jako malé.

Novinky do dalšího věku nyní ještě dohadujeme.

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 nejstarší ->